Ще у березні минулого року у павлоградському міськвиконкомі була створена диспетчерська служба.

За цей час від мешканців міста , підприємств та організацій було отримано 5460 звернень. Повідомляє відділ регіональної політики павлоградського міськвиконкому.

«Основні завдання диспетчерської служби – організація оперативного реагування всіма службами міста на звернення громадян, які надходять у разі виникнення аварійних або проблемних ситуацій. Інформація, яка надходить у зверненнях громадян, відразу передається як комунальним підприємствам міста так і іншим підприємствам, організаціям та службам, відповідно до їх компетенції. Аналіз питань, за якими звертаються мешканці міста, щодня надається міському голові», – йдеться в повідомленні.

Диспетчери взаємодіють з підприємствами, які забезпечують життєдіяльність міста, незалежно від їх підпорядкування.

До диспетчерської служби надходить також інформація про аварійні або заплановані ремонтні роботи підприємств КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоєнерго», ПГРЕС та інші.

Служба працює цілодобово. Звертатись можна за тел.(5632) 6-24-99

 

Юридические услуги