Як вижити в умовах фінансової скрути? Скоротитись, об’єднатись чи стати фінансово незалежними?

Над цими питаннями думали сьогодні директори шкіл, представники батьківського комітету, керівник відділу освіти, міська влада та депутати.

У випадку фінансової незалежності керівники шкіл самостійно розпоряджатимуться виділеними коштами і самі вирішуватимуть що зробити для того, аби вистачило коштів. Або ж думати де взяти гроші, можливо беручи участь у різних грантових програмах.

Позитивний досвід такої фінансової автономії у Павлограді уже є. Два роки тому у таке «вільне плавання» в якості експерименту пустилась середня школа №1. Директор школи Віктор Галух каже, що бачить у цьому позитивні моменти.

Матеріал за темою: ЗОШ №1 Павлограда. Два роки фінансової автономії

Стати самостійними у фінансовому плані вирішила і 9-та школа. Директори всіх інших шкіл міста кажуть, що трохи побоюються такої самостійності, бо не зовсім розуміються у бухгалтерській справі. До спільної думки учасники засідання не дійшли, але всі одностайні  у тому, що робити щось  потрібно.

Довідково

У 2016 році на утримання закладів освіти місто отримало 87 млн грн. державної субвенції та 5 млн 616 тис грн. із міського бюджету при потребі у 179 млн грн.