Опитування пройшло в в Павлоградському міськрайонному суді 29 вересня. 

В анкетуванні взяли участь 19 респондентів віком від 18 до 60 і старші. Повідомляє прес-служба Павлоградського міськрайонного суду.

57,89% опитаних оцінили якість роботи суду на «5» за п’ятибальною шкалою. Діставатись до суду людям теж в основному зручно, але паркуватись не дуже.

На запитання «Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами?» 31,58% написали – «5», 21,05% – «4», 15,79% – «3», 21,05% – «2», 10,53% – «1».
Майже 74% опитаних відповіли, що вони без проблем можуть додзвонитись до суду та отримати потрібну інформацію і що їх влаштовує графік роботи канцелярії суду

63,16% респондентів вважають, що в суді достатньо зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання. А от наявна в суді інформація щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень влаштовує меншу половину опитаних – 42,11%.

Доброзичливість та професіоналізм суддів 68,42% оцінили на «5».
42,11% опитаних вважають, що діяльність суду в цілому значно покращилась.

Опитування проводилось в рамках Проектів USAID «Справедливе правосуддя», «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи», за сприяння Харківської міської громадської організації «Інститут прикладних гуманітарних досліджень».
Анкетування включало також внутрішнє опитування суддів та працівників апарату суду.

 

Юридические услуги