Поскаржитись на неякісні товари чи послуги можна за допомогою спеціальної електронної форми на сайті Головного управління Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області. 

В.о керівника служби Андрій Кондратьєв розповів про роботу, яка ведеться відомством в сфері захисту прав споживачів/

 «На нашому сайті dpss.dp.ua ми запустили електронну форму, за допомогою якої жителі області можуть поскаржитись на неякісні товари та послуги, які вони придбали або їм надали.Не відходячи від каси, можна подати звернення, сфотографувати товар і чек. На вимогу Держпродспоживслужби вже повернуто більше 2,5 тис товарів. Людям не хотіли повертати або ремонтувати товари, але при нашому втручанні вдавалося досягати позитивного рішення для споживачів », – сказав Андрій Кондратьєв під час прес-конференції в ІА «Мост -Днепр».

Юридические услуги