Інформацію про «крадіжку» баз даних банку поширюють шахраї, які прикриваються цими чутками щоб змусити клієнтів «захиститися» шляхом передачі номерів карт і іншу особисту інформацію. 

Про це повідомила служба безпеки «Приватбанку» з посиланням на дані кіберполіції України.

«Вся інформація в базі даних банку надійно захищена, і система захисту інформації виключає можливість її несанкціонованого копіювання або стороннього доступу, в тому числі співробітниками банку. Ми звертаємо увагу наших клієнтів на зафіксовані випадки спроб шахрайського отримання особистих даних і просимо бути уважними при отриманні подібних дзвінків від невстановлених осіб, – йдеться в повідомленні «Приватбанку».

Прес-служба кіберполіції повідомляє, що шахраї телефонують потенційній жертві, не обов'язково клієнту «Приватбанку», представляються працівниками служби безпеки «Ощадбанку» і з'ясовують, чи є у людини картковий рахунок «Приватбанку».

Якщо співрозмовник відповідає позитивно, то шахраї повідомляють, що «Приватбанк» буде приєднано до «Ощадбанку», тому клієнту терміново необхідно здійснити переказ грошових коштів з картки «Привату» на нову, оформлену в «Ощаді». Для цього у жертви просять номер банківської карти, CVV-код, пароль до інтернет-банкінгу та інші дані. Після цього відбувається перерахування коштів на рахунки, підконтрольні шахраям.

Шахраї, використовуючи методи соціальної інженерії, здійснюють злочинні дії не тільки щодо клієнтів «Приватбанку», а й дізнавшись, що довірливий громадянин є клієнтом будь-якого іншого банку, створюють аналогічну зазначеній вище ситуацію заволодіння коштами громадян.

Юридические услуги