Кабінет міністрів України розробив пілотний проект, який дає можливість запустити систему інформування українських громадян про будь-які реєстраційні дії, що здійснюються з їхньою нерухомістю, а також сповіщати власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.

Про таке нововведення розповіла заступник начальника обласного відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Христина Потапова під час робочої наради у Павлограді.

Щоб скористатися новою послугою, треба зробити 3 кроки:

  • отримати реєстраційний номер об'єкту нерухомості. Він зазначений у реєстраційних документах та безпосередньо у реєстрі;
  • відкрити кабінет власника майна на сайті реєстру і поставити майно на відповідний контроль;
  • вказати номер телефону, куди будуть приходити повідомлення.

Система sms – повідомлень працюватиме поки що у тестовому режимі. Вона надаватиметься на платній основі шляхом укладання відповідних договорів.
Нововведення прийняті в рамках антирейдерського Закону.

Юридические услуги