Відпочити після занять на уроках зможуть діти, що задіяні в інклюзивній системі освіти.

Кімната різнокольорова, оснащена комп’ютерами, іграшками і навіть наметом. Кольори для кімнати підбирали спеціалісти, виходячи із психологічного впливу на дітей із вадами фізичного та розумового розвитку.

Мета створення такої кімнати – відпочинок дітей під час навчання. Адже такі діти потребують особливого підходу. І для них важко висидіти на уроці 45 хв. У кімнаті зі ними працюватимуть психологи, дефектологи, а хтось при бажанні зможе навіть усамітнитись у наметі.

Основне завдання інклюзивної освіти – влиття дітей в соціум.

Директор міського ліцею Раїса Бондарєва вважає, що із цим завданням ліцей справляється.

«4 роки тому Павлоградський ліцей почав працювати за программою інклюзивної освіти. До нас прийшли двоє дітей із ДЦП . На даний час один із них успішно здав ЗНО і вступить до вищого навчального закладу. Ще одна дівчинка перейшла до 5 класу. Цю дитину на 1 вересня заносили на свято на руках. Зараз вона потрапила в соціум, до дітей . Вона намагалась все робити сама. У неї проблеми із руками, але вона чудово малює , чудово спілкується і діти ще добрішими стали до таких дітей. Вони допомагають їй, десь портфеля принести, десь ґудзики застібнути. Ми вирішили продовжити цю практику. Цьогоріч уже буде 6 таких дітей», – розповіла Раїса Бондарєва.

Кошти на облаштування кімнати для психологічного розвантаження виділені фондом Марини Порошенко. Школа потрапила до 50 шкіл області, що увійшли до проекту інклюзивного навчання.

 

Юридические услуги