Наше основне завдання – створити для таких дітей комфортні умови для навчання

Інклюзивне навчання передбачає, що діти з особливими потребами тепер не навчатимуться в спеціальних навчальних закладах. Вони відвідують звичайні школи, де навчаються звичайні діти. Така спільна форма навчання має позитивний вплив на увесь клас в цілому.Зазначила директор ЗОШ №9 Павлограда Аліса Рябова.

«Це позитивнйи момент і для дітей, що перебувають на інклюзивному навчанні, вони вчаться жити в соціумі,і для всіх інших дітей. Вони вчаться бути милосердними , добрими, співчутливими. Вони допомагають їм. І це дуже важливо. Наше головне завдання створити для цих дітей умови у школі, щоб вони відчували тут себе комфортно і безпечно », – розповідає Аліса Рябова.

У школі цьогоріч навчається 5 дітей за інклюзивною формою . Днями для таких дітей придбали обладнання – тренажер, допоміжний матеріал для психолога, розвиваючі ігри, валізу логопеда. Найбільше радіють тренажеру. Він призначений для п’ятикласника Кирюші. Хлопчик має проблеми опорно-рухового апарата.

«Хлопчик дуже розумний. Для нього ми придбали тренанажер і дуже раді цьому. Тепер Кирюша буде розвивати м’яз рук ніг, рук, щоб він зміг в житті сам себе обслуговувати і жити повноцінним життям. Він у нас займається також у басейні із нашою медичню сестрою. Вона його і годує на перервах, бо він сам не в змозі це зробити. Раніше він навчався у Криворізькому інтернаті. Бабуся цього хлопчика, вона його виховує, прийняла рішення, що її онук навчатиметься у звичайній школі . Його дуже добре сприйняли діти, він дуже контактний», – розповіла Аліса Рябова.

Обладнання придбане за державну субвенцію, котра призначена саме для інклюзивного навчання. Також передбачені кошти для додаткових занять із психологом, дефектологом та з іншими спеціалістами .

За словами Аліси Рябової потреба в інклюзивному навчанні у Павлограді є. Якщо минулого року в школі навчався лише один такий учкень, то цьогоріч уже 5.

Із 1 січня у Павлограді має запрацювати інклюзивно-ресурсний центр

Юридические услуги