Розрахуватись за електроенергію стало ще простіше.

Напередодні Нового року енергозберігаюча компанія ДТЕК Дніпрообленерго ввела новий канал прийому платежів – за допомогою зручного інтерфейсу персональних платіжних сторінок, які висилаються клієнтам через Viber. Отримавши відповідне повідомлення, можна тут же оплатити рахунок з картки, не витрачаючи час на відвідування «Особистого кабінету», персоналізації на зовнішніх сервісах чи труднощі з банківськими квитанціями.

Як це працює:

1. На підставі реєстру даних ДТЕК Дніпрообленерго генерується платіжна сторінка для кожного клієнта, яка містить суму його заборгованості та в яку вже інтегрована форма для введення карткових даних клієнта (на базі ПУМБ PayHub);

2. Розсилка створених платіжних сторінок проводиться через Viber;

3. Отримавши повідомлення, користувач просто оплачує виставлений рахунок шляхом введення своїх карткових даних.

Переваги послуги для клієнта:

1. Це самий зручний спосіб оплати: немає необхідності входити на яку-небудь зовнішню послугу і вводити персональні дані;

2. У клієнта немає необхідності носити з собою квитанції або зберігати номер особового рахунку, він у будь-який момент може здійснити оплату;

3. Безпека платежів гарантується політикою банку ПУМБ. Оплата здійснюється через захищені банківські системи, а технології 3D Secure та SMS Control виключають ризик розкрадання та дозволяють контролювати кожну оплату.

«Ми постійно вдосконалюємо перелік послуг, які надаємо нашим клієнтам, прагнучи максимально диджіталізувати всі процеси, зробити їх ще простішими та доступнішими. Буквально в жовтні паралельно з смс-розсилкою , яку вже випробували сотні тисяч наших клієнтів, ми ввели також і більш сучасне Viber-інформування. Тепер ідемо ще далі. І жителі регіону зможуть через звичний додаток Viber отримувати не тільки корисну інформацію, актуальні дані про поточну заборгованість, але і за допомогою зручного інтерфейсу розраховуватись за електроенергію. Причому зробити це легко і швидко, не витрачаючи часу на збори, персоналізацію та переходи за певними зовнішніми посиланнями », – пояснює директор з продажу ДТЕК Дніпрообленерго Юрій Федько.

Для підключення послуги досить мати на своєму сайті встановлений Viber, а також бажано звернутися в будь-яку з довідок або в Центр обслуговування клієнтів ДТЕК Дніпрообленерго для актуалізації номера телефонів.

Нагадаємо, що для клієнтів ДТЕК Дніпрообленерго діє також Особистий кабінет на сайті компанії www.doe.com.ua
Крім того, енергозберігаючою компанією запущений пілотний проект з дистанційного укладання договорів про використання електроенергії. Поки що послуга діє лише в Дніпрі, Кривому Розі та Нікополі, в подальшому її планується розширити і на інші населені пункти регіону.

 

Юридические услуги