Такий експертний висновок Української асоціації маркетингу та Індустріального гендерного комітету з реклами (ІГКР).

Про це повідомляється на офіційному сайті відомства.
Експертиза щодо наявності дискримінації в рекламних матеріалах проведена на підставі звернення Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області

«80% площі біг-борду займає фотографічне зображення чотирьох сідниць у нижній білизні червоного кольору, під якими на червоному фоні написано «4G» і більш дрібними буквами синього кольору пояснюється, що мова йде про інтернет і надається посилання на офіційний сайт компанії.
Враховуючи той факт, що оголені фрагменти людського тіла не мають жодного відношення до об'єкту реклами, більш того викликають когнітивний дисонанс, у зв'язку із неможливістю знайти будь-який взаємозв'язок між рекламними елементами, дана рекламна продукція визнається такою, що порушує стандарти недискримінаційної реклами. Більш того, переважна кількість експертів та пересічних споживачів реклами провайдера (65 з 82 опитанних) визнали її неестетичною та відштовхуючою, що свідчить про низький рівень професіоналізму, як розробників, так і виробників даної рекламної продукції», – йдеться у повідомленні ІГКР.

На думку експертів дана рекламна продукція порушує Закон України «Про рекламу». У ч.3. статті 7 Закону зазначено, що реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності .

Вони наполягають на необхідності припинення демонстрації рекламного матеріалу та санкційному втручанні.