Чи виконуються в Павлограді рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС? 

«Заборонити: перевезення понад 10 пасажирів одночасно в одному транспортному засобі у автомобільному транспорті, що здійснює регулярні пасажирські перевезення на міських маршрутах у звичайному режимі руху;
перевезення понад 10 пасажирів одночасно в автобусах, які виконують регулярні пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах в режимі маршрутного таксі.
Відповідальні: сектор по роботі транспорту та зв’язку (Константинов К.В.), керівники транспортних підприємств».

Таке рішення 17 березня було прийнято під час засідання Павлоградської міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій на виконання постанов Кабінету Міністрів України з метою запобігання поширення коронавірусу на території міста Павлограда.


Проте, схоже, що ніяким вірусом павлоградців не налякаєш. Принаймні, сьогодні після 13.00 в автобусі за маршрутом №16 (Ливмаш-Хіммаш) кількість пасажирів яво перевищувала встановлену норму – автобус заповнений вщент.

Хто має контролювати кількість пасажирів у громадському транспорті?

Керівники підприємств, що здійснюють перевезення пасажирів, кажуть, що водії не контролери і вони не можуть забезпечити встановлену норму пасажирів, когось не пустити в автобус чи не зупинятись на зупинках громадського транспорту, коли автобус переповнений.

«У нас водії не контролери. Вони забезпечують безпеку пасажирських перевезень. Є структури, котрі повинні це відстежувати ну і, звичайно, самосвідомість наших пасажирів. Водій не може не зупинятись на зупинках, бо пасажири як заходять в автобус, так і виходять. Тому ми зупиняємось незалежно від наповнення автобуса», – розповів tv-news.dp.ua перевізник Валерій Дроздов.