Мешканці міста найбільше хотіли б кращого ставлення до себе медичних працівників 

Такі результати аналізу громадської думки стосовно якості надання медичних послуг в місті.

Опитування проводилось Павлоградським міськвиконкомом на офіційному сайті відомства. В ньому взяли участь 2261 особа.
Питання стосувались якості надання медичних послуг на первинній ланці (сімейні амбулаторії), вторинній (вузькопрофільні спеціалісти), стаціонарного лікування та роботи медичної галузі в цілому.

Найчастіше павлоградці скаржаться на черги, на те, що на первинній ланці доводилось сплачувати за лабораторні дослідження (60%). Хоча на первинній ланці вони мають бути безкоштовними. Результатами лікування задоволені 51% опитаних, 23% – вагаються відповісти, 25% – не задоволені.

Щодо вузьких спеціалістів, то тут найбільше нарікань на те, що доводиться багато за що платити. 55% – за аналізи, 15% – медичні маніпуляції, 35% – благодійний фонд, 19% – консультації, 3% – медичні довідки.
Люди писали про те, що готові сплачувати, але вони мають знати за що. На даний час система оплати медичних послуг не прозора.

«Чимало говорили, що ми готові сплачувати тільки скажіть за що. Наприклад, в кабінеті лікаря має бути написано, які послуги безоплатні, які є платними і скільки вони коштують. Люди часто не розуміють куди вони сплачують. Якщо це послуга платна й вона видана наказом головного лікаря, погоджена з відділом охорони здоров'я, то це одне питання. Люди обурюються й підозрюють вас у корупції, бо не розуміють куди вони сплачують. І з цим потрібно щось робити», – сказала під час презентації результатів опитування заступник міського голови Аліса Рябова.

Скаржаться також на довгі черги, грубість лікаря, низьку кваліфікацію, відсутність вузьких спеціалістів. Не натрапляли ні на які труднощі лише 5% опитаних.
Щодо стаціонарного лікування, то тут найбільше нарікань на стан лікарняних палат, коридорів, санвузлів.
На запитання що, на вашу думку, необхідно змінити, запровадити в медичній галузі Павлограда надійшло 1300 пропозицій. З них лише 15% вважають, що все добре й нічого змінювати не потрібно.

Проте на першому місці серед пропозицій не вартісне лікування чи стан палат, а ставлення лікарів до пацієнтів. Люди просять, щоб до них ставились з повагою, по-людськи. Обурюють людей також добровільні фонди, які стали обов'язковими.

За словами Аліси Рябової за результатами опитування будуть зроблені відповідні висновки.

«Ми повинні прислухатись до людей. Вони чекають, що це опитування матиме наслідки», – резюмувала заступник міського голови.