Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає клієнтам компанії в автоматичному режимі отримувати необхідну інформацію

Завдяки його роботі жителі області можуть передати покази лічильника, отримати відповіді на запитання та повідомити про аварійні ситуації.
На старті роботи чат-бот працюватиме у месенджерах Viber та Telegram. На наступних етапах впровадження його перевагами можна буде скористатися також у соціальній мережі Facebook.

Для того, щоб почати користуватися послугами чат-боту, необхідно:

1. У Telegram чи Viber у пошуку ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі» або відсканувати QR-код нижче.
2. Слідуючи за підказками меню, отримати або передати необхідну інформацію.

За допомогою чат-боту клієнти можуть:

  •  передати покази лічильників;
  •  повідомити про аварії;
  •  подати заявку щодо роботи приладів обліку;
  •  дізнатися реквізити на оплату послуг;
  •  ознайомитись з графіком роботи Центрів обслуговування клієнтів;
  •  отримати інформацію щодо проведення планових робіт;
  •  дізнатися про аварійні ситуації;
  •  отримати відповіді на найбільш поширенні питання;
  •  отримувати в автоматичному режимі інформаційні повідомлення (push-повідомлення) про аварійні та планові роботи в мережі компанії.

Ідентифікація користувачів чат-бота відбувається за допомогою номера Особового рахунку клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі. Якщо клієнт не знає номер Особового рахунку, його можливо відновити через сайт або дзвінком в кол-центр компанії.

Також продовжують працювати звичні дистанційні канали зв’язку. Інформацію про планові та аварійні відключення можна перевірити на сайті в розділі «Немає електроенергії?».

Зв’язатися з кол-центром компанії можна через форму зворотного зв’язку на сайті, сторінку Facebook та за телефонами: (056) 790 99 00, (066) 790 99 00 або (067) 790 99 00.