У Павлограді триває судовий процес за позовом мешканця Павлограда до водоканалу міста.

Предемет суперечки — хто має обслуговувати лічильник води. Водоканал переконаний, що вся відповідальність за повірку лічильника лежить на споживачеві. Роман Нікіфоров має іншу думку.

10 листопада судове засідання не відбулось через неявку на суд представника водоканалу. Факсом водоканал направив до суду заяву із проханням перенести судове засідання. Позивач же звернувся до суду із клопотанням – залучити до справи третю сторону — міськвиконком.

«Нам суд дав можливісь вивчити узагальнену практику за подібними справами, щоб приймати однакове рішення , аби вони не протирічили один одному . Із цієї узагальненої практики слідує, що за повірку лічильника відповідає організація, а не споживач. Таких організацій може бути дві – водоканал чи підприємство, котре осблуговує будинок. Внести вартість таких робіт в тариф одній із цих організацій мав би міськвиконом. Це означає, що міськвиконком цей тариф нікому не вніс, або ж не виконується рішення міськвиконкому. А винен в усьому споживач», — говорить адвокат позивача Вадим Губар.

Позивач хочеь долучити до справи міськвиконом, аби запитати кому вони доручили обслуговувати лічильники, або чому не виконується рішення місквиконому.

«Ми хочемо довести, що відповідальності споживача, у тому що лічильник невчасно зданий на повірку, немає», — наголосив Вадим Губар.

Клопотання позивача суд розгляне на наступному засіданні.