Вашій увазі пропонуємо інтерв’ю з людиною, громадським активістом, недавнім головою бюджетного комітету Громадської ради при Павлоградському міськвиконкомі Володимиром Курдюковим.

Завдяки тому, що він працював раніше у комунальній сфері, Володимиру добре відомі проблеми і «больові точки» цієї галузі. Його добре знають теперішні керівники комунальних підприємств і керівництво Павлоградського міськвиконкому і реагують на нього – як на зубний біль. І саме завдяки його наполегливості до складу конкурсного комітету включили представників громадськості, але … представників тих громадських організацій, які влада сама для себе визначила як лояльних, а не тих, хто дійсно бажав прийняти участь у роботі комітету з користю для громади. Але про все по порядку.

Розповідає Володимир Курдюков:

- рішенням виконкому №876 Павлоградської міської ради від 25.12.2015р. було затверджено склад конкурсного комітету на чолі з Пацко С.Г., в який увійшли в т.ч. і представники «громадських організацій».

1 березня 2016 р я направив на ім'я Павлоградського міського голови Вершини А.О. проект договору між виконкомом Павлоградської міської ради та автоперевізниками, який максимально, на мій погляд, відстоює інтереси пасажирів – мешканців міста:

                                                                                                                                Павлоградському міському голові
                                                                                                                                    Вершині А.О.
                                                                                                                                     громадянина України
                                                                                                                                     Курдюкова Володимира Віталійовича,
                                                                                                                                       м. Павлоград,
                                                                                                                                       Дніпропетровська область, Україна,

Згідно ст.7 Закону України «Про автомобільний транспорт» організація пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування покладається на виконавчий орган міської ради відповідного населеного пункту.
Прошу Вас до проведення найближчого конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування розглянути та у порядку, який визначений Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", затвердити форму договору про організацію перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху, що додається.
Відповідь про прийняте Вами рішення прошу надіслати в електронному вигляді за зазначеною вище email адресою у термін, що визначений законодавством.
Додаток на 6 арк. в 1 прим.
                         01 березня 2016 р. Громадянин України В.В. Курдюков

Відповідь на мій лист (по-суті – відписка) пропонується Вашій увазі:

Трохи нижче ви можете познайомитися з формою договору, який пропонує міська влада і який запропонував я. Єдине питання, яке у мене виникає: «Чиї інтереси відстоює міська влада?»

Кілька прикладів – порівняйте самі:

У п. 3.3.6. договору, запропонованого мною, передбачається «Забезпечувати безкоштовний проїзд пільгових категорій громадян згідно з вимогами чинного законодавства України».
А це про те ж саме у проекті договору міськвиконкому: «14) здійснювати безкоштовні перевезення пасажирів у автобусах загального користування, у т.ч. окремих пільгових категорій відповідно до наданих пропозицій для участі у конкурсі.;» Які такі надані пропозиції і, головне, кому?
А от ще: «3.3.12. Забезпечувати роботу на об’єкті конкурсу, який включає міські автобусні маршрути загального користування, не менше як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями» («договір Курдюкова»). А у договорі міськвиконкому в цьому випадку посилаються на якийсь додаток 1, якого немає в публічному доступі. Як збираються перевозити інвалідів – невідомо.
Або: «6.5.2. На вимогу однієї із Сторін у разі невиконання або порушення іншою Стороною своїх зобов’язань за Договором, що підтверджується письмово та/або результатами проведеної перевірки відповідно до Положення про здійснення перевірок за виконанням суб’єктами господарювання умов договорів про організацію перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, затвердженого “Замовником”»; («договір Курдюкова») А в договорі міськвиконкому перевізник може порушувати договір та правила принаймні тричі на місць (і його ще треба на цьому спіймати!!!): «п.6 2. Підставою для припинення дії укладеного Договору є систематичне порушення Перевізником умов Договору та діючого законодавства, яке включає три підтверджених випадки невиконання, або неналежного виконання договірних зобов’язань протягом одного місяця».

Подібні приклади «дивних» формулювань в «договорі міськвиконкому» ще можна наводити.

Рішенням № 236 від 23.03.2016 року виконкому Павлоградської міської ради було затверджено новий склад конкурсного комітету на чолі вже з секретарем Павлоградської міської ради (депутат міської ради від «Опозиційного блоку») Аматовим Є.В., але вже без будь-якого натяку на представництво громадськості.
Для отримання інформації, яка необхідна для проведення аналізу ситуації, що склалася на міському ринку перевезень, 05.04.2016г. був направлений запит на ім'я міського голови Вершини А.А., з проханням надати її (інформацію) в п'ятиденний термін, отримана відповідь - чекайте 20 робочих днів. Вибачте, але після зазначеного терміну інформація буде вже не актуальною. Нижче наводяться запит і відповідь на нього.

Лист з аргументованим проханням скасувати рішення виконкому від 23.03.2016г № 236 як таке, що не відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України 14.04.2016г. був направлений на ім'я міського голови Вершини А.О. (текст листа розміщений нижче). Реакція влади приємно здивувала/

Рішенням виконкому Павлоградської міської ради від 19.04.2016 року було затверджено новий (найновіший!!!) склад конкурсного комітету на чолі з тим же секретарем Павлоградської міської ради (депутат  міської ради від «Опозиційного блоку»)   Аматовим Є.В., до якого нарешті ввійшли представники громадськості. Навіть квоту по громадськості (50%) витримали, але знову невдача – в складі комітету не виявилося представника Укртрансбезпеки (обов’язковий член комітету) і представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом, як того вимагає п. 23 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загально користування, який затверджено постановою Кабінету міністрів України від 3 грудня 2008 р. N 108.

А найцікавіше – 20.04.2016р. відбулося засідання конкурсного комітету, більшу частину часу засідання   проходило за участю  меншої половини від затвердженого (рішенням виконкому Павлоградської міської ради від 19.04.2016г.) загального складу комітету і за відсутності представника Укртрансбезпеки та представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом!!! 

Обов’язковість фіксації засідання конкурсного комітету  передбачена постановою Кабінету міністрів України від 3 грудня 2008 р. N 108. На засіданні були присутні представники громадськості, які фіксували на відео крім того, аудіо, відео - фіксацію здійснювало  комунальне підприємство «Павлоградська ТРК». Коли виявилося, що основний у місті перевізник - ТОВ «Павлоградське АТП» - не подав з пакетом документів заяву встановленої форми, а строк її подання вже закінчився, і цей факт був нами зафіксований на відео, голова конкурсного комітету  секретар Павлоградської міської ради (депутат  міської ради від «Опозиційного блоку»)     Аматов Є.В. став вимагати припинити відео – фіксацію та почав виганяти присутніх представників громадськості,  а саме   мене, Володимира Курдюкова,  та Вадима Губаря,    громадського активіста з нашої громадської організації «Павлоградська народна рада», з засідання конкурсного комітету. Це вже вдруге секретар Павлоградської міської ради (депутат  міської ради від «Опозиційного блоку»)   Аматов Є.В. не дає можливості бути присутнім на відкритому засіданні органу самоврядування представника громадськості. Я роблю висновок, що одного судового позову секретарю Павлоградської міської ради (депутат  міської ради від «Опозиційного блоку»)   Аматову Є.В.   мало (В. Курдюков нещодавно позивався до Є. Аматова в суді – ред.).  

Зрозуміло, що активність громадськості по оприлюдненню деяких аспектів діяльності секретаря Павлоградської міської ради (депутата  міської ради від «Опозиційного блоку»)   Аматова Є.В.  дуже йому не подобається, а   можливо,  саме  те,  що були  зафіксовані явні і грубі порушення процедури конкурсу і викликало таку реакцію. Порушення, а вони були - чого варта лише та обставина, що один з перевізників не надав повного пакету документів на конкурс ( з приводу чого комітет не повинний був допускати перевізника до участі в конкурсі) . І це  зафіксувала громадськість. Також  зафіксовано метушню членів  конкурсного комітету  під час їх намагання   знайти вихід з цього непростого (для них) становища. Адже це є підставою для недопущення цього перевізника до участі в конкурсі (таке передбачено  постановою Кабміну від 3 грудня 2008 р. N 108.)! Згідно умов конкурсу, всі документи перевізники мали здати до 18 квітня 2016 року, після цієї дати ніяка «доздача» непередбачена! (відеозйомку, яку зробили громадські активісти 20.04.2016р. на засіданні конкурсного комітету, можна переглянути за посиланням : 

Після того, як секретар Павлоградської міської ради (депутат міської ради від «Опозиційного блоку») Аматов Є.В. вигнав з засідання конкурсного комітету представників громадськості, які спостерігали за його роботою, я звернувся з листом до міського голови Вершини А.О про надання оцінки діям голови конкурсного комітету, секретаря Павлоградської міської ради (депутата міської ради від «Опозиційного блоку») Аматова Є.В. На сьогодні відповідь не отримана.

Крім того, з приводу:

1. порушень вимог Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 3 грудня 2008 р. N 108 стосовно невідповідності складу комісії вимогам вищезазначеної постанови (відсутність у складі конкурсного комітету представника Укртрансбезпеки та представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом).
2. перешкоджання присутності громадськості на засіданні конкурсного комітету головою цього комітету, секретарем Павлоградської міської ради (депутата міської ради від «Опозиційного блоку») Аматовим Є.В.
мною готуються позовні заяви до суду.

В разі задоволення першого позову Павлоградський міськвиконком зобов’язаний буде розпочати з початку процедуру проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування м. Павлограда.

                    Бесіду з Володимиром Курдюковим вів Микола Осіпчук

 

Проект договору, запропонований Курдюковим В. В.

ДОГОВІР № ____
про організацію перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху
«___»_____ 2016 року м. Павлоград
__________________________________________________________, в особі ______________________________________, який діє на підставі ________________________________________________________________ (надалі – “Замовник”), з однієї сторони, та автомобільний перевізник ____________________________________ , в особі директора __________________________, що діє на підставі та у відповідності до Статуту підприємства (надалі – “Перевізник”) у відповідності до статті 908 Цивільного Кодексу України, статей 7, 31, 42, Закону України “Про автомобільний транспорт”, згідно з рішенням конкурсного комітету (Протокол від _________ № ______) та наказом (розпорядженням) _____________________________ уклали цей договір про нижченаведене:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Предметом договору є організація перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху.

1.2. За цим Договором:
1.2.1. “Замовник” надає “Перевізникові” право на організацію перевезень пасажирів в режимі руху “звичайний” на міських автобусних маршрутах загального користування в термін з __.___.___ до __.___.___, при цьому “Перевізник” зобов’язується надавати якісні послуги пасажирського автомобільного транспорту на наступних умовах:
Початковий та кінцевий пункти маршруту
(найменування кінцевих зупинок)
Номер маршруту
Довжина маршруту у прямому/ зворотному напрямках, км
Періодичність виконання перевезень
Кількість графіків руху (автобусів), од
Кількість оборотних рейсів, од.
Клас, пасажиромісткість автобусів
Екологічні показники
Строк експлуатації автобусів (повні роки з року виготовлення, середньозважена величина для автобусів, що заявлені на об’єкт конкурсу), роки.
Сертифікат відповідності послуг.
Свідоцтво відповідності автобусів параметрам комфортності.

2. ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ

2.1. Перевезення пасажирів на маршруті автобусами, клас яких за пасажиромісткістю не нижче зазначеного у пункті 1.2.1. цього Договору.

2.2. Відсутність скарг на роботу “Перевізника”, зокрема на якість надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, недотримання санітарно-гігієнічних вимог тощо.

2.3. Додержання розкладу та схеми руху автобусів, що міститься в затвердженому “Замовником” паспорті маршруту.

2.4. Забезпечення безпеки дорожнього руху під час виконання договірних зобов'язань.

2.5 Середньозважена величина повних років експлуатації автобусів з року виготовлення, що заявлені на об’єкт конкурсу збільшується з моменту підписання договору щороку на 1 рік.

3. ОБОВ’ЯЗКИ І ПРАВА СТОРІН
3.1. “Замовник” зобов’язаний:
3.1.1. Здійснювати постійний контроль за виконанням “Перевізником”
умов цього договору згідно вимог чинного законодавства України.
3.1.2. Регулювати (встановлювати, затверджувати або погоджувати) тарифи на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, в міському сполученні.
3.1.3. В межах чинного законодавства сприяти “Перевізнику” у забезпеченні безпечних і якісних перевезень пасажирів, в облаштуванні маршруту загального користування автобусними зупинками.
3.2. “Замовник” має право:
3.2.1 Вимагати від “Перевізника” виконання ним вимог діючого законодавства, зокрема у галузі автомобільного транспорту.
3.2.2. Вимагати від “Перевізника” самостійно, у повному обсязі забезпечувати перевезення пасажирів відповідно до умов договору, в тому числі, резервними автобусами, на випадок виходу автобусу із ладу чи збільшення пасажиропотоку.
3.2.3. Вимагати від “Перевізника” інформацію, що стосується виконання ним умов цього Договору.
3.2.4. При зміні пасажиропотоку, підтвердженим в установленому порядку обстеженням на маршруті, коригувати кількість рухомого складу на ньому.
3.2.5. Вимагати від “Перевізника” усунення встановлених фактів порушення:
законів України “Про автомобільний транспорт”, “Про транспорт”, “Про дорожній рух”;
Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 (зі змінами та доповненнями);
Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 року № 176 (зі змінами та доповненнями);
Положення про обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 1996 року № 959 (зі змінами та доповненнями);
Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 25.05.2006 року № 503, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.09.2006 року за № 1065/12939;

умов цього договору, та інших вимог діючого законодавства, зокрема у галузі автомобільного транспорту
3.2.6. Достроково розірвати договір з “Перевізником” у разі:
- порушення ним умов договору. У такому разі для роботи на маршруті призначається автомобільний перевізник, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, на строк до закінчення дії договору, який було розірвано, а в разі його відмови чи відсутності - призначати до проведення конкурсу іншого автомобільного перевізника один раз на строк не більш як три місяці;
- надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання ним недостовірної інформації.
3.3. “Перевізник” зобов’язаний:
3.3.1. Забезпечити організацію безпечних, якісних послуг з перевезень, культуру обслуговування пасажирів в автобусах, своєчасність перевезень пасажирів та багажу на умовах цього договору та інших законодавчих і нормативно - правових актів у сфері перевезення пасажирів.
3.3.2. Забезпечити необхідну кількість технічно справних, обладнаних та екіпірованих транспортних засобів, які відповідають вимогам безпеки пасажирських перевезень, для виконання умов Договору згідно вимог чинного законодавства про автомобільний транспорт.
3.3.3. Виконувати вимоги:
законів України “Про автомобільний транспорт”, “Про транспорт”, “Про дорожній рух”; Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів
Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (зі змінами та доповненнями);
Положення про обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 1996 року № 959 (зі змінами та доповненнями);
Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 25.05.2006 року № 503, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.09.2006 року за № 1065/12939;
умов цього договору та інших вимог діючого законодавства, зокрема у галузі автомобільного транспорту.
3.3.4. Додержуватись розкладу руху автобусів, що міститься в затвердженому “Замовником” паспорті маршруту.
3.3.5. Сприяти “Замовнику” у проведенні обстежень пасажиропотоку,
вдосконаленню маршрутної мережі, здійсненні постійного контролю за виконанням умов цього договору, згідно вимог чинного законодавства України.
3.3.6. Забезпечувати безкоштовний проїзд пільгових категорій громадян згідно з вимогами чинного законодавства України.

3.3.7. Використовувати на маршруті транспортні засоби не нижчого класу, ніж приведені у Договорі.
3.3.8. Самостійно забезпечувати перевезення без права передоручення виконання цього Договору іншим особам.
3.3.9. Укласти договір із суб’єктом господарювання, який забезпечує виконання функцій з організації та управління рухом автобусів і підготовку
інформації про роботу перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування, при цьому встановивши на транспортні засоби GPS-системи.
3.3.10. Забезпечити на договірних умовах із суб’єктом господарювання, який забезпечує виконання функцій з організації та управління рухом автобусів і підготовку інформації про роботу перевізників на внутрішньообласних автобусних маршрутах загального користування, належну роботу GPS-системи для безперебійного отримання “Замовником” необхідної інформації про виконання умов цього договору протягом повного терміну його дії.
3.3.11. У разі наявності в місцях відправлення, прибуття та зупинки автобусів автостанцій укладають з власниками цих автостанцій відповідні договори щодо надання послуг та виконання робіт, пов’язаних з відправленням і прибуттям пасажирів.
3.3.12. Забезпечувати роботу на об’єкті конкурсу, який включає міські автобусні маршрути загального користування, не менше як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.
3.3.13. Щомісячно надавати на електронну пошту pavlograd-official.org з наступним письмовим підтвердженням перелік транспортних засобів, що будуть використовуватись “Перевізником” на відповідних маршрутах наступного місяця. Перелік надається до початку місяця, не пізніше 25-го числа попереднього місяця. Перелік має містити державні реєстраційні номери, VIN-коди та місце зберігання транспортних засобів.
3.4. “Перевізник” має право:

3.4.1. Розраховувати тарифи на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху в міському сполученні та надавати їх “Замовнику” для розгляду.
3.4.2. Отримувати компенсацію втрат за пільгове перевезення пасажирів та перевезення пасажирів за регульованими тарифами відповідно до вимог чинного законодавства.
3.4.3. Приймати участь у проведенні “Замовником”:
- обстеження пасажиропотоку на маршруті;
- перевірки виконання умов договору та отримувати матеріали перевірок.
3.4.4. Надавати “Замовнику” пропозиції щодо відкриття нових або зміну напрямку слідування та режиму роботи транспортних засобів на діючому маршруті, про зміну типу і кількості рухомого складу.
3.4.5. Використовувати інші права автомобільних перевізників передбачених законодавчими і нормативно-правовими актами України у сфері перевезення пасажирів.
3.5 “Перевізнику” забороняється

3.5.1. Використовувати транспортні засоби, технічний стан та обладнання яких не відповідає вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації.
3.5.2. Використовувати транспортні засоби переобладнані (дообладнані) з вантажних.
3.5.3. Використовувати не сертифіковані та/або не дозволені для використання в Україні транспортні засоби.
4. ТАРИФИ НА ПРОЇЗД
4.1. Регулювання (встановлення) тарифу на перевезення пасажирів і багажу автобусами, які працюють у звичайному режимі руху, на міських маршрутах здійснюється згідно вимог чинного законодавства України.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ЗА ПОРУШЕННЯ ДОГОВОРУ
5.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання та неналежне виконання умов цього договору згідно з чинним законодавством.
5.2. Кожна із Сторін самостійно несе відповідальність за власними обов’язками перед третіми особами.
5.3. “Перевізник” несе відповідальність за недотримання безпеки дорожнього руху, порушення умов чинного законодавства та нормативно-правових актів у сфері перевезень пасажирів автомобільним транспортом, матеріальну відповідальність за спричинену шкоду та нанесенні збитки при перевезенні пасажирів і роботі на маршруті згідно з діючим законодавством, з наслідками, передбаченими пунктами 3.2.6, 6.4.5 цього Договору.
5.4. Сторони не несуть відповідальності за порушенням своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини.

5.5. Сторони не несуть відповідальності за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором, якщо невиконання чи неналежне виконання зумовлено дією обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).
Сторона, для якої склалися форс-мажорні обставини, приймає на себе зобов’язання не пізніше 3-х календарних днів з дати настання таких обставин повідомити іншу Сторону у письмовій формі.
6. ДОДАТКОВІ УМОВИ
6.1. Усі зміни і доповнення до цього Договору оформлюються шляхом укладення додаткової угоди оформленої у письмовій формі і підписаної Сторонами, яка являється його невід’ємною частиною.
6.2. Усі питання та розбіжності, що виникають у зв’язку з виконанням цього Договору, вирішуються уповноваженими належним чином представниками Сторін у 10 денний термін з дня отримання про це будь якою із Сторін Договору письмового повідомлення.
6.3. Усі спори, що пов’язані з цим Договором вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
Якщо спір не може бути врегульований чи вирішений шляхом переговорів, він вирішується виключно у судовому порядку визначеному чинним законодавством України.
6.4. Дія договору припиняється у разі:
6.4.1. Закінчення строку дії Договору;
6.4.2. Банкрутства “Перевізника”;
6.4.3. Анулювання “Перевізнику” ліцензії з надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування;
6.4.4. Відмови Сторін за взаємною згодою в будь - який момент від виконання Договору, що оформлюється в тому ж порядку, що і укладання Договору.
6.5. Договір може бути розірваний до закінчення терміну його дії (достроково):
6.5.1. За погодженням Сторін, що оформлюється окремою письмовою угодою;
6.5.2. На вимогу однієї із Сторін у разі невиконання або порушення іншою Стороною своїх зобов’язань за Договором, що підтверджується письмово та/або результатами проведеної перевірки відповідно до Положення про здійснення перевірок за виконанням суб’єктами господарювання умов договорів про організацію  перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, затвердженого “Замовником”;
6.5.3. За рішенням суду та з інших підстав, передбачених законодавством України;
6.5.4. Про дострокове розірвання Договору Сторона яка є ініціатором цього, письмово попереджає іншу Сторону не менш ніж за 10 календарних днів. Після закінчення 10-ти денного терміну Договір вважається розірваним;
6.5.5. У разі зміни юридичної адреси, Сторона зобов’язана у 10-денний термін повідомити про це іншу Сторону.
6.6. У разі реорганізації “Перевізника” всі його права та обов’язки за цим договором переходять до його правонаступника.
6.7. Відносини не врегулюванні цим Договором, регулюються Сторонами відповідно до чинного законодавства.
7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
7.1. Цей Договір набуває чинності з «___» _______ 20__ року (_______________ _______року).
7.2.Договір укладений терміном до «___» _______ 20__ року (_______________ _______року).
7.3. Закінчення строку дії договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору.
Договір складений у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Один примірник Договору зберігається у “Замовника”, другий у “Перевізника”.
8. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН
ПІДПИСИ СТОРІН
За ЗАМОВНИКА
М.П.
_______________
За ПЕРЕВІЗНИКА
_________________
М.П.

 

Проект Павлоградського міськвиконкому, що розміщений на офіційному сайті міста Павлограда
http://pavlograd-official.org/transport/dogovir-pro-perevezennya-pasazhiriv.html
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням виконкому
від ________ 2016р № _____
ДОГОВІР № __
про перевезення пасажирів у автобусах загального користування у м. Павлограді
м. Павлоград "___" _________ 2016р.

 

Виконавчий комітет Павлоградської міської ради (далі - Організатор перевезень) в особі міського голови Вершині А.О., що діє на підставі Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", “Про автомобільний транспорт”, “Про транспорт”, постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.197р. №176 "Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" зі змінами, постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» зі змінами з одного боку, та _________________________________________________________
__________________________________________________________________ (далі - Перевізник) в особі директора ________________________________, що діє на підставі ____________________________________ з іншого боку відповідно до ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", протоколу засідання конкурсного комітету з перевезення пасажирів від ________________ № _____ уклали цей договір про наступне:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1. За результатами конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, затвердженими рішеннями виконавчого комітету від ________________________ “ “Організатор перевезень доручає, а Перевізник приймає на себе зобов’язання по перевезенню пасажирів на автобусному маршруті загального користування на умовах, визначених цим договором, згідно з додатком 1 (який є невід’ємною частиною цього Договору).

2. ОБОВ'ЯЗКИ ТА ПРАВА СТОРІН
Організатор зобов'язаний:
1) здійснювати перевірки, моніторинг, обстеження дотримання Перевізником вимог законодавства України, виконання умов цього договору;
2) забезпечувати облаштування необхідною інфраструктурою автобусних маршрутів загального користування.
3) взаємодіяти з відповідними службами міста щодо належного стану доріг та безпеки руху на маршруті.
Організатор має право:
1) здійснювати перевірки, моніторинг, обстеження дотримання Перевізником вимог законодавства України, виконання умов цього договору. При виявленні порушень Перевізника законодавства та/або цього договору застосовувати до нього встановлені законом або цим договором обмеження та/або фінансові санкції, складати відповідні акти.
Методами перевірки, моніторингу, обстеження – способами здійснення Організатором у Перевізника можуть бути:
метод анонімного клієнта;
перевірка документації;
відео- та аудіозапис;
фотофіксація.
Винести письмові рекомендації та зобов’язати Перевізника усунути порушення вимог законодавства чи умов Договору.
Звернутися до центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту про накладення штрафів, передбачених Законом України “Про автомобільний транспорт“ та до органу ліцензування про позбавлення Перевізника ліцензії на перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
2) прийняти рішення про одностороннє дострокове розірвання Договору.
3) встановлювати (зменшувати, підвищувати) тарифи на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування за пропозицією перевізника та/ або за власною ініціативою.
4) достроково припинити дію цього договору в порядку та з підстав, встановлених законом або цим договором.
5) у разі оперативної необхідності Організатор, згідно наданих пропозицій Перевізника на участь у конкурсі з перевезення пасажирів, залишає за собою право залучати Перевізника для виконання соціально-важливих заходів міста.
6) у разі виникнення потреби в короткочасному залученні додаткової кількості автобусів для задоволення підвищеного попиту на перевезення міським маршрутом, Організатор видає Перевізнику тимчасове рішення про використання для перевезень додаткових автобусів на строк до трьох діб.

Перевізник зобов'язаний:

1) здійснювати перевезення пасажирів в автобусах загального користування з дотриманням вимог законів України, постанов Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства України та умов цього договору; з урахуванням забезпечення доступу до об’єктів соціального, медичного та культурного призначення для осіб з обмеженими фізичними можливостями, згідно з додатком 1;
2) допускати до перевезення на закріпленому за Перевізником маршруті в якості водія лише особу, яка відповідає наступним вимогам: перебуває у трудових відносинах з Перевізником; має всі необхідні дозвільні документи на перевезення пасажирів; стосовно нього не застосовувалося покарання у вигляді права позбавлення керування транспортним засобом;
3) дотримуватися встановлених маршрутів та графіків руху автобусів, та місць громадських зупинок для посадки/висадки пасажирів;
4) забезпечувати:
перевезення під час проведення заходів з евакуації населення;
своєчасне проходження технічного огляду транспортних засобів, які працюють на закріпленому за Перевізником маршруті;
обов'язкове щоденне проходження передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв;
дотримання водієм вимог законодавства про автомобільний транспорт, умови праці та відпочинку водіїв згідно з вимогами законодавства;
водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів;
наявність резервного рухомого складу, який за необхідності може бути залучений до перевезення пасажирів, в обсязі 10% від загальної кількості транспортних засобів, які обслуговує перевізник;
5) утримувати транспортні засоби в належному технічному та санітарному стані, забезпечувати їх своєчасне подання для посадки пасажирів та відправлення;

6) про зміни у рухомому складі, затвердженому Організатором, Перевізник повинен письмово повідомляти Організатора не пізніше ніж за 10 днів до дати введення таких змін;
7) у випадку виходу з ладу транспорту, який безпосередньо здійснює пасажирські перевезення на закріпленому за Перевізником маршруті, на протязі 30 хвилин вжити заходів для забезпечення належної кількості одиниць транспорту на маршруті, яка б забезпечила регулярне перевезення пасажирів згідно з встановленими графіками;
8) при виникненні обставин, що унеможливлюють належне виконання своїх зобов'язань по цьому договору, без зволікання письмово повідомляти про це Організатора;
9) погоджувати із Організатором збільшення або зменшення тарифу на перевезення пасажирів та вартість проїзних квитків, а також узгоджувати із Організатором проведення акцій та інших заходів, що впливають на зміну тарифу;
10) регулярність руху на міських маршрутах в режимі маршрутного таксі повинна бути не нижчою за 98%;
11) надавати на вимогу Організатора інформацію, необхідну для проведення аналізу перевезень на автобусному маршруті.
12) щомісяця надавати Організатору звіт щодо кількості рухомого складу на маршрутах та дотримання регулярності руху, протягом 3 днів письмово повідомляє Організатора, якщо з будь-яких причин не надається планова кількість рухомого складу чи регулярність руху не виконується.
13) без перешкоди допускати представників Організатора для проведення перевірок, моніторингу, обстеження виконання умов цього Договору;
14) здійснювати безкоштовні перевезення пасажирів у автобусах загального користування, у т.ч. окремих пільгових категорій відповідно до наданих пропозицій для участі у конкурсі.;
15) за необхідністю укладати додатковий або окремий договір на перевезення пільгової категорії населення.

Перевізник має право:

1) вносити Організатору пропозиції з питань поліпшення організації пасажирських перевезень, зміни тарифів на перевезення, маршрутів, схем руху тощо;
2) може надавати виконкому міської ради відповідне письмове клопотання для внесення змін в маршрутну мережу міста у випадку економічного та технічного обґрунтування зміни кількості транспортних одиниць на маршруті та інтервалів руху, а також зауваження та пропозицій щодо якості безпеки обслуговування пасажирів;
3) має право за власним бажання забезпечувати належний санітарний стан, впорядкування та облаштування зупинок та стоянок автобусів, майданчиків для відстою та розвороту транспорту на кінцевих та початкових зупинках, упорядковувати та встановлювати вивіски з розкладом руху транспортних засобів;
4) відміняти рейси своїх транспортних засобів за обставин, які Перевізник не міг передбачити, і яким не міг запобігти, повернувши пасажирам кошти, сплачені
ними за перевезення;
5) обмежувати або припиняти перевезення в разі стихійного лиха, епідемії,
епізоотії або іншої надзвичайної ситуації;
6) відміняти рух транспортних засобів у разі виникнення загрози життю пасажирів;
7) надавати рухомий склад Організатору при виникненні надзвичайних ситуацій, обслуговуванні масових заходів та інше, благодійно або з подальшими розрахунками;
8) на взаємовигідних умовах укладати договір (додаткову угоду) на соціальне партнерство з Організатором перевезень;
9) вести облік рейсів на диспетчерських пунктах, визначених організатором;
10) облаштовувати транспортні засоби GPS- системою.

Перевізник не має права:

без погодження з Організатором, знімати транспорті засоби з міських маршрутів на обслуговування інших регулярних, регулярних спеціальних чи нерегулярних перевезень;
відміняти та/або змінювати обсяги пільгових перевезень, які перевізник здійснює на умовах проведення конкурсу.
3. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
1.У разі порушення своїх зобов’язань за Договором Сторони: Організатор та Перевізник несуть відповідальність згідно з Договором та чинним законодавством України.
2.Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом Договору.
3. Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо воно сталося не з її вини. Сторону вважають невинуватою і вона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо Сторона доведе, що вжила всіх незалежних від неї заходів для належного виконання Договору.

4.Сторона, яка своїми діями завдала збитків іншій стороні, повинна їх відшкодувати у повному обсязі. Відшкодування завданих збитків не звільняє Сторону від виконання інших обов’язків за Договором.
5.Усі спори, пов’язані з виконанням Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів. Якщо спір не можливо вирішити таким чином, він вирішується в судовому порядку згідно з чинним законодавством України.
4. ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕВІРОК, МОНІТОРИНГУ, ОБСТЕЖЕННЯ.
1.Перевірка, моніторинг, обстеження проводиться на підставі:
- направлення організатора перевезень на проведення перевірки, моніторингу, обстеження, тощо;
- двох і більше звернень споживачів послуг до Павлоградської міської ради про порушення Перевізником законодавства, умов Договору чи неякісне надання послуг, підкріпленими підтвердженнями таких фактів;
- повідомлень у засобах масової інформації про факти завдання шкоди життю, здоров’ю, майну пасажирів, інших учасників дорожнього руху чи інші порушення.
- За результатами перевірки, моніторингу, обстеження за умови виявлення порушень чинного законодавства та/або умов Договору Організатор може вжити
- таких заходів:
- винести письмові рекомендації та зобов’язати Перевізника усунути порушення вимог законодавства чи умов Договору;
- звернутися до центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту про накладення штрафів, передбачених Законом України “Про автомобільний транспорт“;
- звернутися до органу ліцензування про позбавлення Перевізника ліцензії на перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
- прийняти рішення про одностороннє дострокове розірвання Договору.
2. Виявлені під час перевірок вказані порушення та порушення інших умов вказаного договору та законодавства про автомобільний транспорт оформлюється актами (додаток 2 до договору) у двох примірниках. Один примірник акта надається Перевізнику, який здійснив порушення, інший знаходиться у Організатора. Не підписаний представником Перевізника акт зберігає юридичну силу.

5. ТЕРМІН ДІЇ.
1. Договір укладений терміном до ______________20______ р. включно.
6. ПРИПИНЕННЯ ДОГОВОРУ
1. Договір може бути припинено достроково за взаємною згодою сторін, а також за ініціативою будь-якої з сторін в порядку та з підстав, встановлених законом або цим договором.
2. Підставою для припинення дії укладеного Договору є систематичне порушення Перевізником умов Договору та діючого законодавства, яке включає три підтверджених випадки невиконання, або неналежного виконання договірних зобов’язань протягом одного місяця.
3. До порушень Перевізника, які в першу чергу дають підстави для припинення Договору на обслуговування маршруту (маршрутів) належать:
відсутність у Перевізника ліцензії на право здійснення пасажирських
перевезень, та/або інших необхідних дозвільних документів, пов'язаних із здійсненням
пасажирських перевезень;
випадок невиконання Перевізником своїх зобов’язань щодо забезпечення належного контролю за технічним станом транспортних засобів, дотриманням водіями Правил дорожнього руху та режиму праці і відпочинку, що призвело до дорожньо-транспортної пригоди, наслідком якої стала загибель пасажирів, та інших учасників дорожнього руху, дія Договору на обслуговування такого маршруту з Перевізником припиняється в безспірному порядку;

наявність неодноразових порушень Правил дорожнього руху з власної вини (за даними Державної автоінспекції ), особливо які привели до травмування пасажирів та інших учасників дорожнього руху;
залучення до роботи на маршрутах водіїв без відповідної підготовки;
самостійна зміна тарифів на проїзд без узгодження із Організатором;
відсутність у водія транспортного засобу необхідних документів, що дають право роботи на маршруті:
відхилення від затвердженого розкладу та схеми руху автобусів;
відсутність візуальної інформації в автобусах;
безпідставна відмова у перевезенні пасажирів пільгових категорій та порушення прийнятих на себе додаткових добровільних зобов’язань зокрема щодо безкоштовного перевезення пасажирів пільгових категорій за рахунок власних коштів господарської діяльності, страхуванню пасажирів;
відсутність білетно-квиткової документації;
не видача пасажирам квитків за сплачений проїзд;

зберігання транспортних засобів підприємства (в т.ч. залучених), які здійснюють перевезення пасажирів, за межами відповідно обладнаної стоянки автопідприємства під охороною(власної, орендованої або за договором відповідального зберігання).
6. Договір автоматично припиняється у випадку:
скасування результатів конкурсу на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, на підставі якого Перевізник набув права на перевезення пасажирів згідно з цим договором, та затвердження результатів чергового конкурсу на пасажирські перевезення у м. Павлограді.
7. Організатор вправі порушити питання про дострокове припинення договору з наступних підстав:
1) у випадку одного порушення протягом місяця Перевізником умов договору;
2) у випадку одноразового грубого порушення вимог закону або договору, якщо таке порушення створює загрозу життю та здоров'ю громадян або навколишньому середовищу.
8. Перевізник вправі порушити питання про дострокове припинення договору у випадку неодноразового порушення Організатором умов цього договору.
9. Про дострокове припинення договору Сторони повинні письмово повідомити один одного за 1 місяць до дати його припинення з зазначенням причини.
10. Припинення договору не звільняє сторони від належного виконання обов'язків, які виникли в період дії договору або у зв'язку з ним.

7. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Договір набирає чинності від дня його підписання сторонами.
2. Договір може бути змінений за згодою сторін або в порядку та з підстав, встановлених законом. Зміни до договору, оформлені письмово та підписані сторонами, є невід'ємною частиною цього договору.
3. Суперечки та розбіжності, що виникають між сторонами при виконанні договору, вирішуються шляхом переговорів з урахуванням взаємних інтересів.
4. Спір, не врегульований в ході переговорів, зацікавлена сторона вправі передати на розгляд суду, у встановленому законом порядку.
5. Питання, не врегульовані цим договором, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.
6. Договір складений у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної з сторін.
7. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН
ОРГАНІЗАТОР
Виконавчий комітет
Павлоградської міської ради
51400, Дніпропетровська обл.,
м. Павлоград, вул. Леніна, 95
код ЄДРПОУ ______________
п/р _________________________
у ____________________________
МФО _______________________
тел. 6-34-52
Міський голова
_______________
ПЕРЕВІЗНИК
___________________________
514_____, Дніпропетровська обл.
м._____________, вул._______________
Код ЄДРПОУ __________
п/р___________________
у _____________________________
МФО ________________
Ін. код. _______________
св-во плат-ка ПДВ №____________
тел____________________________
Директор ____________


Начальник комунального господарства
та будівництва М.О.Куш

 

                                                                        Запит

                                                                                                          Павлоградському міському голові

                                                                                                              Вершині А.О.

                                                                                                         громадянина України

                                                                                                          Курдюкова Володимира Віталійовича,

                                                                                                                --------------------------------------------------------

                                                                                                                   м. Павлоград,

                                                                                                            Дніпропетровська область, Україна,

                                                                                                        ---------------------, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Згідно ст.7 Закону України «Про автомобільний транспорт» організація пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування покладається на виконавчий  орган міської ради відповідного

населеного пункту.

На підставі ст.ст. 1,13,19,20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (документи):

-              копії протоколів засідань конкурсних комітетів із визначення перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування (за останні 5 років);

-              копії договорів на організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування;

-              копії додаткових угод до договорів на організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування;

-              копії паспортів маршрутів  на міські автобусні маршрути загального користування;

-              копії обґрунтувань перевізників для зміни тарифів на проїзд за останні 3 роки.

Відповідь прошу надіслати в електронному вигляді за  зазначеною вище email адресою у термін, що визначений законодавством.

 

Громадянин України                                                                                  В.В. Курдюков

03 квітня 2016 р.

Вхідний № від 05.04.2016              

Відповідь на запит

                     

                                                          Лист Курдюкова В. В. з вимогою скасування рішення міськвиконкому
 

                                                                                                           Павлоградському міському голові
                                                                                                                        Вершині А.О.
                                                                                                                         громадянина України
                                                                                                         Курдюкова Володимира Віталійовича,
                                                                                                               ---------------------------------------------------,
                                                                                               м. Павлоград,Дніпропетровська область, Україна,
-                                                                                                                --------------------, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Прошу Вас скасувати рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 23.03.2016 р. № 236 «Про затвердження складу конкурсного комітету з перевезення пасажирів у м. Павлограді» як таке, що суперечить (не відповідає) вимогам пунктів 23, 24 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 р. N 1081, в частині відсутності у складі конкурсного комітету представників громадських організацій.
Вважаю, що відсутність у складі конкурсного комітету певної, визначеної зазначеним Порядком, кількості представників громадських організацій порушує мої права, як громадянина України та мешканця м. Павлограда, який постійно користується транспортними засобами на міських автобусних маршрутах загального користування.
Відповідь про прийняте Вами рішення прошу надіслати в електронному вигляді за зазначеною вище email адресою у термін, що визначений законодавством.

14 квітня 2016 р. Громадянин України В.В. Курдюков