Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає клієнтам компанії в автоматичному режимі отримувати необхідну інформацію
Завдяки його роботі жителі області можуть передати покази лічильника, отримати відповіді на запитання та повідомити про аварійні ситуації.
На старті роботи чат-бот працюватиме у месенджерах Viber та Telegram. На наступних етапах впровадження його перевагами можна буде скористатися також у соціальній мережі Facebook.
Для того, щоб почати користуватися послугами чат-боту, необхідно:
1. У Telegram чи Viber у пошуку ввести «ДТЕК Дніпровські електромережі» або відсканувати QR-код нижче.
2. Слідуючи за підказками меню, отримати або передати необхідну інформацію.
За допомогою чат-боту клієнти можуть:
- передати покази лічильників;
- повідомити про аварії;
- подати заявку щодо роботи приладів обліку;
- дізнатися реквізити на оплату послуг;
- ознайомитись з графіком роботи Центрів обслуговування клієнтів;
- отримати інформацію щодо проведення планових робіт;
- дізнатися про аварійні ситуації;
- отримати відповіді на найбільш поширенні питання;
- отримувати в автоматичному режимі інформаційні повідомлення (push-повідомлення) про аварійні та планові роботи в мережі компанії.
Ідентифікація користувачів чат-бота відбувається за допомогою номера Особового рахунку клієнтів ДТЕК Дніпровські електромережі. Якщо клієнт не знає номер Особового рахунку, його можливо відновити через сайт або дзвінком в кол-центр компанії.
Також продовжують працювати звичні дистанційні канали зв’язку. Інформацію про планові та аварійні відключення можна перевірити на сайті в розділі «Немає електроенергії?».
Зв’язатися з кол-центром компанії можна через форму зворотного зв’язку на сайті, сторінку Facebook та за телефонами: (056) 790 99 00, (066) 790 99 00 або (067) 790 99 00.