Використовують покращену модифіковану суміш зі спеціальними добавками 

Загалом приводять до ладу 63 км Павлоградської траси. У тому числі мости, з’їзди, віадуки, розв’язки. Роботи тривають на різних ділянках.

Від Дніпра в сторону Павлограда укладають фінішний шар асфальтобетону. Використовують покращену модифіковану суміш зі спеціальними добавками. Таке покриття прослужить довгі роки, запевняють підрядники.
Дорожники ремонтують і шляхопровід через річку Кільчень.

Далі на ділянці під Дніпром наноситимуть розмітку. За технологією «холодний пластик». Вона більш витривала до стирання. А ще встановлюватимуть знаки та укріплюватимуть узбіччя.

«Якість робіт щодня контролює виїзна лабораторія. Перевіряють, чи все робиться за технологією. Температуру асфальтобетонної суміші, товщину, щільність», – додав виконроб Олексій Сиротюк.

Асфальтобетон для цього об’єкту виготовляють у Павлограді. На одному з найпотужніших заводів Європи.

По інший бік траси оновлюють найдовшу вулицю Павлограда – Дніпровську. А на під’їзді до міста розширюють проїжджу частину. Замість 2 роблять 4 смуги руху в обидві сторони.