Командир третього літака назвав причину загибелі ІЛ-76.
Сьогодні під час чергового судового засідання у справі генерала Віктора Назарова було допитано у якості свідка командира третього літака Олександра Пасіченка. У ту трагічну ніч в аеропорт Луганська вилетіло три літаки. Перший успішно здійснив посадку, другий був знищений терористами. Третій літак під керівництвом Олександра Пасіченка, вимушений був повернутись. Він вважає, що другий літак потрапив під обстріл терористів, бо посадка літака була здійснена подалі (за 12 км) від посадкової смуги в силу того, що смуга не освітлювалась.
«При заході в аеропорт Луганська я зрозумів, що перший літак виконав посадку. При заході другого була проблема – відмова електрогенератора, котрий забезпечував освітлення посадкової смуги і маневр був здійснений дальше від злітної смуги, а якби ближче, то там наші війська їх захистили б. Рішення про посадку приймає командир корабля. Я не виходив на посадку , бо прийшла інформація від командира першого корабля – «Инспектор уходи. Саню сбили», - розповів під час судового засідання Олександр Пасіченко.
Такий висновок він зробив на підставі радіообміну між командиром корабля і керівником польотів. Диспетчерська служба в аеропорту не працювала.
Він також розповів, що наказ про здійснення польоту давав нині покійний генерал-майор Нікіфоров.
Інформації про противника в районі аеропорту не було.
«Про те, що аеродром перебував в оточенні невідомо. Відомо було про те, що наші аеромобільні війська займають аеропорт. На яку відстань від аеропорту вони контролюють територію нам не було відомо», – додав командир третього літака.
Заступник начальника по застосуванню авіації командування ЗСУ повідомив суду, що при заході на посадку ІЛ-76 змінив курс. Він вважає, що такий маневр було здійснено з метою захисту літака , котрий неможливо було здійснити в умовах населеного пункту.
На даний час в суді оголошено перерву. В режимі онлайн судове засідання можна побачити тут
Читайте також: «Складається враження, що літак навмисне відправили на загибель…»